سالن های ورزشی

سالن های ورزشی

سالن های ورزشی

انسان جهت برخورداری از سلامت روانی و روحی در طول زندگی نیازمند به ورزش است، در عصری که ما زندگی می کنیم دیگر پوشش های ورزشی جهت تغییر رنگ کف سالن های ورزشی استفاده نمی شود و رسالت های دیگری بر عهده دارد تا علاوه بر ایجاد فضای بصری روح نواز از بروز صدمات ناشی از حرکت و ضربات در اثر  از زمین خوردن و نیز کاهش نیروی عکس العمل منتج از دویدن بر روی مفاصل و ستون فقرات جلوگیری نموده و توان جذب ضربات را داشته باشد. به همین دلیل ما معتقدیم کفپوش ورزشیدرنیکا، پوششی است مناسب برای انواع ورزش ها مانند  فوتبال، فوتسال،  بسکتبال ، والیبال، زمین تنیس، هاکی، اسکیت، سالن بدن سازی، ورزش های رزمی و سالن های چند منظوره که با طراحی منحصر بفرد، زمینه ی مناسبی را برای انواع بازی ها و مسابقات توسط ورزشکاران حرفه ای و آماتور فراهم میکند. 

ذکر این مطلب حائز اهمیت است که معمولا در هنگام ورود به سالن های ورزشی بوی بد فضای سالن اولین موردی که توجه همه را به خود جلب می کند. این بو حاصل از ترکیب گازهای متساعد شده از چسب و مواد اولیه کفپوش می باشد و همانطور که می دانید ترکیب این گونه عناصر شیمیایی و انتقال آن به داخل ریه ها و خون افراد در حال ورزش بسیار خطرناک بوده و برای سلامتی آن ها بسیار مضر می باشد. همچنین رسالت یک کفپوش ورزشی این است که از ورزشکار در هنگام ورزش محافظت و ضربات و نیروهای وارده بر استخوان بندی ، مفاصل و ستون فقرات و جمجمه را به حداقل برساند.

شرکت درنیکا با هدف افزایش حداکثری سلامت محیط ورزشی افراد کفپوشی را طراحی نموده که ضمن عدم نیاز به استفاده از چسب در هنگام نصب فاقد pvc و مواد متساعد کننده گازهای شیمیایی بوده و با فناوری به کار رفته در طراحی آن بستری نرم با قابلیت جذب حداکثری نیروهای حاصل از عکس العمل حرکت ورزشکار را ارائه نموده است به گونه ای که ورزشکاران از زمین خوردن در هنگام فعالیت به جای  آسیب دیدن و درد، احساس لذت نماید.

با تایل های درنیکا جای هیچ نگرانی برای آلودگی ،نفوذ آب و مایعات و رطوبت نیست زیرا به راحتی هرچه تمام تر میتوان برای از بردن گرد و غبار و آلودگی ها  با استفاده ازابزار متداول جهت نظافت اقدام کرد.

کفپوش های ورزشی درنیکا بسیار مقاوم، جذاب و مقرون به صرفه هستند. این کفپوش ها میتوانند نسبت به انواع سلیقه ها پاسخگو باشند و در دماهای بین 50 تا 20- سانتگراد  چه در فضاهای داخلی یا خارجی بدون تاثیر پذیری از میزان رطوبت زمین و هوا مقاومت نماید. به همین دلیل در مناطق مرطوب می تواند به راحتی و بدون مشکل در طول مدت عمر خود در خدمت ورزشکاران باشد.

درنیکا قابلیت این را دارد تا تجهیزات مختلف ورزشی مانند دروازه های متحرک فوتبال و بسکتبال، تیر والیبال ، انواع میزهای ورزشی، لوازم بدن سازی بدون آسیب رساندن به کفپوش بر روی آن نصب و یا جابجا شود. همچنین چنانچه قسمتی از کفپوش به هر دلیل صدمه ببیند با هزینه ای بسیار ناچیز با زمانی کمتر از 1 دقیقه توسط خود بهره بردار قابل تعمیر و جاگذاری می باشد.

درنیکا این امکان را فراهم نموده تا شما بتوانید از سالن ورزشی خود به عنوان یک سالن چند منظوره استفاده نموده و مثلا بتوانید با چیدن میز و صندلی جهت پذیرایی در مراسم مختلف و یا انبار و ... بدون آسیب دیدن کفپوش استفاده نمایید.

صرفه اقتصادی درنیکا در اماکن ورزشی

در شرایط موجود چنانچه بخواهید بستری برای نصب کفپوش در فضای باز یا بسته ایجاد نمایید باید هزینه ی بسیار زیادی جهت زیر سازی ، موزاییک کردن و سنگ زدن آن در بودجه ی خود در نظر بگیرید، علاوه بر این زمان زیادی را باید صرف این آماده سازی نمایید، در این مرحله درنیکا می تواند با حذف این زمان و هزینه های ناشی از اجرای زیرسازی بر روی بستری از سیمان صاف شده در هر شرایط آب و هوایی در کوتاه ترین زمان نصب و آماده بهره برداری گردد.

یکی دیگر از دلایل مفرون به صرفه بودن درنیکا این است که شرکت درنیکا شما را تا پایان مدت بهره برداری از این کفپوش تنها نگذاشته و بعد از پایان مدت مصرف، کفپوش را به نرخ روز مواد اولیه آن خریداری نموده و معوض آن به شما کفپوش جدید تحویل نماید؛ این بدین معناست که شما از امروز برای آینده ی سالن خود سرمایه گذاری نموده و می توانید با انتخاب درنیکا بخشی از سرمایه گذاری خود در سالهای آینده تامین نمایید.

تعمیر، نگهداری و نظافت

شرکت درنیکا در راستای منافع مشتری خود کفپوشی را طراحی نموده تا در صورت آسیب دیدن با هزینه بسیار ناچیز در زمانی بسیار کم توسط خود بهره بردار تعمیر و بدون آنکه محل تعمیر مشخص شود کفپوش به شکل اولیه درآید. در خصوص نظافت سالن ذکر این نکته کافیست که بدون نیاز به تجهیزات خاص می توان سالن را به راحتی تمیز و سطح آن را از آلودگی پاک نمود؛ به نحوی که بعد از یک نظافت خوب و کامل سالن شما به شکل روز اول نمایان گردد.

به شما پیشنهاد میکنیم تب مزایای در نیکا در بالای صفحه اصلی را ملاحظه فرمایید.

افزودن ماژول جدید
0%