فضای باز

فضای باز

فضای باز

کفپوش های ورزشی درنیکا در فضای باز ورزشی، تفریحی وچند منظوره

انسان جهت برخورداری از سلامت روانی و روحی در طول زندگی نیازمند به ورزش است، در عصری که ما زندگی می کنیم دیگر پوشش های ورزشی جهت تغییر رنگ کف سالن های استفاده نمی شود و رسالت های دیگری بر عهده دارد تا علاوه بر ایجاد فضای بصری روح نواز، از بروز صدمات ناشی از حرکت و ضربات ناشی از زمین خوردن و نیز کاهش نیروی عکس العمل منتج از دویدن بر روی مفاصل و ستون فقرات جلوگیری نموده و توان جذب ضربات را داشته باشد. به همین دلیل ما معتقدیم کفپوش ورزشیدرنیکا، پوششی است مناسب برای انواع ورزش ها مانند  فوتبال، فوتسال،  بسکتبال ، والیبال، زمین تنیس، هاکی، اسکیت، سالن بدن سازی، ورزش های رزمی و سالن های چند منظوره و مدارس که با طراحی منحصر بفرد، زمینه ی مناسبی را برای انواع بازی ها و مسابقات توسط ورزشکاران حرفه ای و آماتور فراهم میکند. 

کفپوش های درنیکا بهترین گزینه برای زمین های ورزشی در فضاهای باز هستند و طراحی و مقاومت آن ها بگونه ای است که برای سطوح مختلف رقابت های حرفه ای ورزشی کارآمد و مناسبند.وجود رنگ های زیبا و چشم نواز، طراوت و جذابیت بالایی را به بازی میدهد و استحکام این کفپوش ها این امکان رو به شما میدهد که فعالیت های ورزشی مورد علاقه خودتان را انجام دهید. زیرا پایداری و کیفیت عالی این کفپوش ها برای سطوح زمین های ورزشی مانند بسکتبال، تنیس، والیبال، فوتسال و سایر ورزش ها مناسب است. به دلیل شبکه ای بودن این نوع کفپوش ها آب به درون آن ها نفوذ کرده و سطح زود خشک می شود و زمین برای بازی در هر زمانی که شما بخواهید آماده میشود.

استفاده از دو سازوکار به هم پیوسته بودن و ارتجاعی بودن در این کفپوش ها سبب میشود که از فشار وارده بر زانو ها و کمر بکاهد که در نهایت باعث کاهش خستگی میشود.  این ویژگی ها به لحاظ افزایش امنیت و کاهش صدمات باعث افزایش زمان استفاده از کفپوش و زمین ورزشی شده و درآمد حاصل از زمین ورزشی را برای بهره بردار بالا می برد. 

نصب و راه اندازی سریع این کفپوش ها به شما این امکان را میدهد که زمین بازی را در یکروز آماده کنید. جدیدترین کفپوش ها برای استفاده در مکان های جدید و یا برای تعویض کفپوش های قدیمی مناسبند این کفپوش ها به شما کمک میکند که ترک ها سطحی زمین را بپوشانید و سالها بدون نگرانی جهت تعویض آن ها از کفپوش ها استفاده کنید.

 

چالش امروزه ی بسیاری از اماکن ورزشی، مدارس ، مراکز اجتماعی، استراحتگاه ها و دیگر محل های تفریحی، استفاده از کفپوش های ورزشی مناسب میباشد که دارای ویژگی های ذیل باشد:

1.  افزایش ایمنی و آسایش

2.  استفاده بهینه از فضاهای موجود

3.  ایجاد یک فضای مناسب و کارآمد برای ورزشکاران ، کاربران و مشتریان خود

4.  طول عمر مناسب و هزینه ی تعمیر و نگهداری پایین

5.  ایجاد فضاهای جذاب و زیبا که به ارائه بهتر تسهیلات و امکانات کمک میکند

به عنوان مثال اگر شما صاحب یک هتل هستید و تلاش میکنید محیطی جذاب و منحصر بفرد را برای میهمانانتان فراهم کنید و یا اگر میخواهید  امکانات را بهبود دهید، و یا تصور نمایید می خواهید زمینی را در فضای باز جهت کاربری ورزشی و یا تفریحی اختصاص دهید، چنانچه بخواهید توسط کفپوش این زمین را مفروش نمایید انتخاب چندانی برای نوع ورزش خود ندارید، این در حالی است که درنیکا این امکان را فراهم می نماید تا شما در زمینتان از فضای مناسب و استاندارد با ترکیب رنگ های متنوع و زیبا جهت ورزش های گوناگون مانند انواع ورزش های توپی همچون فوتبال، بسکتبال، والیبال، تنیس، بدمینتون و... و یا ورزش های غیر توپی مانند اسکیت، ورزش های رزمی و... برخوردار شوید. 

شرکت درنیکا با هدف افزایش حداکثری سلامت محیط ورزشی افراد کفپوشی را طراحی نموده که ضمن عدم نیاز به استفاده از چسب در هنگام نصب فاقد pvc و مواد متساعد کننده گازهای شیمیایی بوده و با فناوری به کار رفته در طراحی آن بستری نرم با قابلیت جذب حداکثری نیروهای حاصل از عکس العمل حرکت ورزشکار را ارائه نموده است به گونه ای که ورزشکاران از زمین خوردن در هنگام فعالیت به جای  آسیب دیدن و درد، احساس لذت نماید.

با تایل های درنیکا جای هیچ نگرانی برای آلودگی و نفوذ آب و مایعات نیست زیرا به راحتی هرچه تمام تر میتوان برای ازبین بردن گرد و غبار و آلودگی ها  با استفاده ازابزار متداول نظافت اقدام نمود.

کفپوش های ورزشی درنیکا بسیار مقاوم، جذاب و مقرون به صرفه هستند. این کفپوش ها میتوانند نسبت به انواع سلیقه ها پاسخگو باشند و در دماهای پایین و بالای صفر درجه چه در فضاهای داخلی یا خارجی بدون تاثیر پذیری از میزان رطوبت زمین و هوا مقاومت نماید. به همین دلیل در مناطق مرطوب می تواند به راحتی و بدون مشکل در طول مدت عمر خود در خدمت ورزشکاران باشد.

درنیکا قابلیت این را دارد تا تجهیزات مختلف ورزشی مانند دروازه های متحرک فوتبال و بسکتبال، تیر والیبال ، انواع میزهای ورزشی، لوازم بدن سازی  و حتی صندلی بدون آسیب رساندن به کفپوش بر روی آن نصب و یا جابجا شود. همچنین چنانچه قسمتی از کفپوش به هر دلیل صدمه ببیند با هزینه ای بسیار ناچیز با زمانی کمتر از 1 دقیقه توسط خود بهره بردار قابل تعمیر و جاگذاری می باشد.

درنیکا این امکان را فراهم نموده تا شما بتوانید زمین ورزشی خود را به یک زمین چند منظوره تبدیل نموده و با افزایش حق انتخاب برای مشتریان خود موجب افزایش زمان استفاده از فضای ورزشی و درنتیجه بالارفتن درآمد مجموعه گردید. 

درنیکا در برابر سرما، گرما و رطوبت مقاوم بوده و در برابر اشعه uv محافظت شده است، بدین ترتیب در فضای باز و زیر آفتاب در طول مدت بهره برداری با کمترین میزان تغییر رنگ در آن مواجه خواهید بود.

صرفه اقتصادی درنیکا در اماکن ورزشی

در شرایط موجود چنانچه بخواهید بستری برای نصب کفپوش در فضای باز یا بسته ایجاد نمایید باید هزینه ی بسیار زیادی جهت زیر سازی ، موزاییک کردن و سنگ زدن آن در بودجه ی خود در نظر بگیرید، علاوه بر این زمان زیادی را باید صرف این آماده سازی نمایید، در این مرحله درنیکا می تواند با حذف این زمان و هزینه های ناشی از اجرای زیرسازی بر روی بستری از سیمان صاف شده و یا خاک فشرده و در هر شرایط آب و هوایی در کوتاه ترین زمان نصب و آماده بهره برداری گردد.

یکی دیگر از دلایل مفرون به صرفه بودن درنیکا این است که شرکت درنیکا شما را تا پایان مدت بهره برداری از این کفپوش تنها نگذاشته و بعد از پایان مدت مصرف، کفپوش را به نرخ روز مواد اولیه آن خریداری نموده و معوض آن به شما کفپوش جدید تحویل نماید؛ این بدین معناست که شما از امروز برای آینده ی سالن خود سرمایه گذاری نموده و می توانید با انتخاب درنیکا بخشی از سرمایه گذاری خود در سالهای آینده تامین نمایید.

تعمیر، نگهداری و نظافت

شرکت درنیکا در راستای منافع مشتری خود کفپوشی را طراحی نموده تا در صورت آسیب دیدن با هزینه بسیار ناچیز در زمانی بسیار کم توسط خود بهره بردار تعمیر و بدون آنکه محل تعمیر مشخص شود کفپوش به شکل اولیه درآید. در خصوص نظافت سالن ذکر این نکته کافیست که بدون نیاز به تجهیزات خاص می توان سالن را به راحتی تمیز و سطح آن را از آلودگی پاک نمود؛ به نحوی که بعد از یک نظافت خوب و کامل سالن شما به شکل روز اول نمایان گردد.

به شما توصیه میکنیم تب مزایای درنیکا را مطالعه فرمایید

افزودن ماژول جدید
0%